کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استیکر ها و قالب‌ های جدید Minecraft و Sea of Thieves در Clipchamp

ویرایشگر ویدیویی Clipchamp مایکروسافت به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد. امروزه، افرادی که از طریق یک حساب مایکروسافت شخصی از Clipchamp استفاده می‌کنند، می‌توانند به برخی از محتوای سرگرم‌ کننده مبتنی بر دو تا از فرنچایزهای بازی مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

 

استیکر ها و قالب‌ های جدید Minecraft و Sea of Thieves در Clipchamp

 

در یک پست در وبلاگ Microsoft 365 Insider، این شرکت می‌گوید Clipchamp اکنون با تعدادی استیکر Minecraft عرضه می‌شود که می‌توان در ویدیوها استفاده کرد. با این حال، طرفداران بازی آنلاین دزدان دریایی Sea of Thieves می‌توانند از Clipchamp با محتوای بسیار بیشتری از جمله تصاویر، ویدیوها، موسیقی، افکت‌ های صوتی، استیکرها و GIF های مبتنی بر این بازی استفاده کنند.

وبلاگ اضافه کرد: شما می‌توانید از قالب‌ های جدید Minecraft و Sea of Thieves برای تولید محتوای جذاب برای کمک به کارهایی مانند معرفی نام کانال خود در رسانه‌ های اجتماعی و تشویق بینندگان برای لایک کردن و/یا اشتراک گذاری استفاده کنید.

کاربران Clipchamp می‌توانند با انتخاب گزینه Create a new video در برنامه به قالب‌ های ویدیویی دسترسی پیدا کنند. سپس می‌توانند بر روی انتخاب Templates که در نوار منو در سمت چپ برنامه قرار دارد کلیک کرده و سپس یکی از گزینه‌ های قالب Minecraft یا Sea of Thieves را انتخاب کنند. سپس کاربران می‌توانند فیلم‌ های گیم‌ پلی یا هر ویدیوی دیگری را آپلود کرده و آن را با استفاده از ابزارهای داخلی Clipchamp ویرایش کنند. نتیجه نهایی را می‌توان در وضوح تا 4K صادر کرد.

اگر می‌خواهید محتوای Minecraft یا Sea of Thieves را با ویرایشگر Clipchamp اضافه کنید، فقط یک ویدیوی جدید ایجاد کنید و این بار، Content Library را از نوار منو انتخاب کنید. سپس می‌توانید نوع محتوایی را که می‌خواهید اضافه کنید (Videos, Stickers, Images, Music, Sound effects) انتخاب کنید و سپس از آنچه در کتابخانه Minecraft و Sea of Thieves موجود است انتخاب کنید.

یک بار دیگر، این محتوا و قالب‌ های با موضوع بازی فقط از طریق Clipchamp با یک حساب شخصی قابل دسترسی هستند. آنها برای حساب‌ های کاری یا مدرسه‌ای Clipchamp در دسترس نیستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50979 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/24 تعداد مشاهده: 621
سافت گذر